Saturday, May 21, 2011

~sesuatu yg aku jumpa lagi~

1 hari setengah aku habiskn bc nvl Ramlee Awang Murshid..
kisah Laksamana Sunan yang bersambungan dari kisah2 yg lalu dlm karyanya...
aku kagumi kebolehan Ramlee Awang Murshid dlm menghasilkn karyanya..
sungguh banyak ilmunya tetang dunia ini..
ermmm.. sesungguhnya semua ilmu itu Milik Allah segalanya....
SUBHANALLAH.....
ap yg ku temui lagi?
ketaatan kepada Allah yg tiada penghujungnya dan penyerahan segalanya kepada Allah...
pengharapan yg tulus dan ikhlas kepada Allah serta berbaik sangka kepada Allah dlm segala perkara dan dlm segala bentuk ujianNya yg diberikn kepada hambaNya..
bkn mudah utk kita sentiasa berbaik sangka...
kdgkala sering mengeluh atas kepenatan menghadapi kerenah isi dunia...
tidak tertinggal jua diriku yang sering kepenatan dan mengeluh saban hari....
ya tuhan,
berdosanya aku ini yg sering berburuk sangka dgn Mu...
ya tuhan,
tidak sanggup ku utk menghadapi azab Mu
hy Kau yg mampu menyelamatkn ku dari azab Mu
tapi, aku jua lahyg sering ....... aahhhhh!!!!
aku berdosa ya tuhan... ampunkn daku.... :(
ampunkn dosa2ku yg bertimbun2 ini...
hadirkn rs takut yg tinggi pd Mu dlm diri ini
dan rs cinta pd Mu yg tinggi melangit dlm diri ku ini....
ingin ku merasakn nikmat cinta Mu yg suci...
ya tuhan,
kembalikn daku kejalanMu ya tuhan....

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~