Thursday, May 19, 2011

~duk umh sewa+keje part time~

la ni aku dh duk umh sewa...
cm ri tu aku ckp an.. mcm2 lah ms mula2 tu an....
la ni, alhmdllh, aku dh rs selesa kt sini..
dan aku hrp keselesaaan yg aku rasai ini, tdk akn berubh...
aku duk umh sewa ni, bknnye ap..
pnt dh nk pindha randah....
brg aku tu dh le byk...
yg bestnye, leh msk sendiri,...
nk mkn lauk ap, suke hati n ikut citarasa sendiri...
huhuhu..
bgsnya, kt dlm umh ni ramai yg pandai msk, n ramai gak yg pandai tgk..
huhuhu....
lw dh yg msk, ad yg kms, ad yg wt air..
bila aku tgk situasi ni, aku teringt lak akk2 aku.. family aku..
kalau semua blk, ad yg msk, ad yg kms, ad yg wt air..
dan kebiasaannya, aku lah yg kms n wt air tu.. huhuhu :)
p aku senang cm tu.. :)
dh sedap duk umh sewa, mbe duk mencari keje part time...
aku x kisah, keje ke x...
lw aku keje tu, kire advance lah an.. :)
mbe aku ajak, n aku on jerk, kebetulan niat kami sama nk cari keje part time...
sememangnya aku dh wt dh keje part time tuyh, cume ad yg x npk jerk...
ye lah, ad stgh owg pk keje part time tu, keje kt di sebuah premis perniagaan..
aku x, aku niaga sambilan n aku dh wt dr sem lps lagi...
kali ni mbe ajak aku keje kt kedai mkn....
ni family aku xtahu...
aku keje utk short sem ni, leh lah tampung duit aku sikit...
lw mampu, leh sambung t ms sem dpn..
tu pun tgk keadaan mcm mn...
lw ikut family aku, xde nye aku dibenarkn keje time2 bljr niyh..
p niat aku 1 jerk aku keje ni, aku xnk bebankn sgt parents aku kt kampung...
xpe lah aku keje ckit.... at least, aku tahu pyhnye nk cari duit...
even aku nah keje sblm ni dan nah rs, p biarlh aku rs kepayahan tu sentiasa agr aku beringat....
bkn senang nk cari suit utk hidup ni....
x sungguh2 x dpt....
so, dgn ni, aku hrp aku dpt lakukannya dgn baik dan x menjejaskn identiti aku...
keje part time yg aku tunggu ialah, guru ngaji, consultant, n niaga..
so far, niaga tu dh lah... keje2 kt tmpt2 terbuka pernah...
cume kalau boleh nk yg aku ckp td tuyh...
so far, xdpt lagi.. but it's ok.... :)
aslkn aku dpt rezeki yg halal dan rezeki aku bukan dari sunber yg haram itu yg pasti....
aslkn aku xsshkn parents aku, itu yg penting...
semoga kerjaku dipermudahkn Allah... aminn....

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~