Saturday, January 10, 2015

2015.. am i 24 now...????

Hi bloggie,
2015 dah masuk 10hari dah..
Tapi aku masih xboleh terima yang aku dh 24 tahun skrg ni....!!!
Hurrmm...

Bkn xleh terima mcm mn..
Dgn keadaan baru nk keje,
Mana nk kumpul duit utk kahwin,
Utk byr ptptn...
Utk build bsns aku.. hurmm...
Mcm2 lah pk...

Lps tu pulak, kt fb, asyik npk gmbr2 mbe yg dah kahwin,
Nk dpt bby, yg nk kahwin, nk tunang...
Kt group whatssup lagilah xyh cte...
Yg ni dh ad ekonomi stabil,
Yg tu jemput dtg wedding day dia..
Yg aku ni? Baru nk build kehidupan sebagai seorang bujang...
Terlambatnyaaaaaaa....??????

Silaplah yang ajar aku dulu, pndg rendah kt org lain...
Inilah akibatnya...
Memandang rendah sgt kt org...
Sampaikan terlalu bangga dengan kejayaan sendiri..
Tapi akhirnya sendiri jugak yg hampeh...

Hurmm...
Tu lah nk kata, don't judge a book by the cover..
Skrg, cover buruk, isi cantik...
Mcm manggis, durian...
Cover buruk, tajam, menyakitkan, tapi isinya?
Dicari orang...

Sangat xboleh nak terima kenyataan that, i am 24 now!!!
Huhhhhhhhu....

Knp eak?
Mungkin aku suka no 3 tu kot...
Tu yg bila masuk 24 tu rasa semacam jerrkk... ermm..

Okbai... sambung lagi next time ye... love you..!!!

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~