Wednesday, January 7, 2015

Abah batuk, ibu sakit belakang ~

Hi nloggie,
Morning...

Actually abah batuk dah lebih 2 hari..
Batuk abah tu lain mcm dgrnya...
Mcm bym kahak tp xleh kuo....
Dgr pn risau tau...

Mlm td dah sapukan minyak petnai kt blkg abah...
Lps tu, pg td, ibu ckp, rupanya mlm td abah panggil aku lagi..
Mnx sapukan minyak petani lagi kt blkg dia...
Tapi aku xdgr dia panggil...
Sedihnyaaaa... :( serba salah pn ada... ermm..

Ibu pulak sakit pinggul...
Nasib pagi ni xjadi buat kuih tau..
Kalau x, aku kne buat kuih tu...
Kalau jadi, xpe jugak, kalau keras?????
Huwaaaaa... nak bagi org makan, bukan nk men baling2 kt dinding tau...

Sebelum ni pernah buat kuih apam..ibu suruh...
Ingredients dah sama, tp caranya tu lain kot...
Haaaaa... bila sejuk je, amekaw...
Kerassssss.... malu aku..,
Masa tu buat utk kenduri pulak tu...

Ni plan buat kuih utk kenduri mlm ni kt umah cik m...
Dpt makcik baru... huhuhu...
Jadinya, kuih tu ibu tempah dgn kwn dia..

Ibu dan abah, mmg xboleh duduk diam..
Even sakit pn, selagi diorg boleh gerak, diorg cari je apa nk dibuat kt umah ni...
Even semua benda aku dh siapkan...
Nnt ada je benda lain yg diorg buat...

Nak halang xboleh...
Tapi kalau x halang, nnt sakit lagi..
Kalau ibu abah sakit, adk beradik lain salahkan sape?
Akuuuu juga...
Ermmm sabo je lah labu..... huhuhu..

Okbai... lain masa, sambung cte lain ea... bye ... love you...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~