Thursday, June 24, 2010

apalah..hai...

hurmm.. apalah nak jadi....
pergi sana serabut...
pergi sini serabut...
beritahu aku ne yang x serabutkan kepala aku???
aduyai...
bingit2..!
urusan nk ke U, dh 50% settle..
tapi tu lah...
ada jerk yang belum siap..
biasalah kan..
actually, aku kusut dgn si dia...
nth kenapa nth, rasa cam diri terasing walau dgn yg tersayang
rasa cam aku ni orang lain pada si dia...
mula memang malas nk fikir sangat..
tapi bila urusan dh settle satu persatu,
fikiran mula ingatkn dia semula..
so, tu yang mula nk fokus pada dia..
tapi dia lak yang semacam..
selalu cte tentang exgf dia dulu..
aku tahu lah aku sape..
aku ni xdelah sebaik exgf die dulu...
tapi,, hurmm...
xpe lah, biarkan lah..
aku bukannya wife dia nk halang dia buat apa yang dia nak..
biarlah dia...
dan biarlah aku yang menanggung sakit di hati ni sendiri...
x siapa yang tahu...
semenjak dia ada kat sana,
aku selalu gaduh dgn dia..
x tahu apa kenapa..
kadang, aku rasa mcam die x knl aku sape..
dan kadang cam aku x knl die sape..
lain sangat..
hurmm..
bloggie,
aku sedih lah..
di saat aku perlukan sokongan dia,
dia xde dgn aku... tapi org lain..
bila dia tahu dia mrh..
tapi tu lah, dia xde dgn aku bila aku perlukan dia....
malah dia lebihkan kawan dia dari aku...
kalau dah gitu, aku ni sape pd dia???
huh.....!!!!
biarlah... hurmmm.....

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~