Sunday, June 20, 2010

maahad dan usim.. hurmmm....

[maahad]
masa mula-mula aku dapat maahad,
xde sape yang happy dan tumpang gembira dgn aku
bila aku umumkn aku dapat maahad..
sedih hati ni..
aku semangat sorang, semua orang wat xtahu jerk...
i mean my family..
menyangka ini semua in planinng..
k aku pun aggp yang sama..
tapi, plz, be happy to me, just a little pun ok lah..
dan akhirnya barulah ada respon..
tapi x sangatlah..

[USIM]
perkara yang sama berulang..
bila aku beritahu my parents,
no respon pun ye gak..
aku ckp. "adik dpt usim bu.."
tapi ibu kata,"kafa mcm mn?"
murung semula aku..
langsung tiada riak gembira..
tapi aku buat-buat happy di fb..
cz mbe2 aku ramai bagi support..
aku pk, org len mesti parents die gembira kn ank die dpt IPTA,
hurmmm..
xpelah..
pun perkara yang sama aku buat dulu..
aku semangat sorang..
n semua aku rancang sorang..
xpelah, ini yang mengajara aku nanti, kan...
pengalaman adlah guru yang jelas dpn mata after our teacher, right..
:) apa2 pun, aku memang suke sgt aku dpt USIM..
tapi aku sedih sebab,
aku kne tinggalkan ank2 aku tu..
hurmmm..
xpelah kejayaan perlu ada pengorbanan..
aku harap pengorbanan ni, dapata bantu aku nanti..
hope semua ok.. :)
be happy n be strong girl julie!!!!
yeah!! keep moving forward..!! huhu..

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~