Sunday, June 13, 2010

dengar kisah ni..

bila suatu hari aku jumpa semua mbe2 lama aku kat fb..
aku happy sgt.. rs cam dunia ni aku yg punya..
cz wht? cz aku dh jumpa mbe2 aku..
but now, diorg semua bagaikn hilang di telan mlm..
sebelum ni aku ada cte kn pasal gf mirul..
n ianya berlajutan after 1 month..
tu pun ad dak yang hot kn balik keadaan..
sape? hamzi..
that what i mean
lau die x komen apa2 kat photo album tu,
aku ok jerk
xde sape2 akn hot n xde sape2 akn benci sesama..
die komen yg wt aku hangin..
so aku bls lah.. nk tau gak asl an..
emm..
p, akhirnye, war is begin..
n i stop it with block both of them..
aku rasa nk jerk block semua mbe2 aku yang pandang serong kat aku..
dh benci aku, xyah r lagi terus jadi mbe fb n mbe selamanya..
ignore me here..
lau dh pandang serong, mean, diorang mang x knl aku sape..
diorg masih pk aku yg lama..
but i have change..
aku dh berubah k..
aku x cam dulu yang diorg knl...
sedih aku...
kesedihan ni, aku tahan sampaikn diri aku sendiri terseksa..
bloggie,
aku xtahu nk luah kat sape..
even all my mbe know about this n
aku dh wat apa yang aku patut wat
to stop all this..
p nape masih ada yang nak hot kan lgi keadaan???
nape masih ada lagi yang cube nk sakit kan hati aku?
aku sedih lah bloggie..
sedih sgt...
im here with all my tears..
dropping without i know it..
aku dh x sanggup lagi bloggie..
aku dh x sanggup hadapi lagi..
aku block mirul n gf die..
tok tngkn ati aku..
i want say, forgive me to all my word..
but ada someone yang hotkan situasi..
plz, stop all this..
stop to following me..
i never mean bad thing to you..
believe me..
ehmmm...
cuti yang mengeruhkan keadaan..
nape setiap cuti aku, x menyenangkan???
ya Tuhan..
mfkn aku...
jika ini kifarahmu, aku terima dgn redha..
jika padamu, aku tidak lyk mempunyai teman,
jgn kau berikannya padaku..
hatiku dh remuk di himpit kecewa..
remuk di himpit sengsara..
x sanggup lagi ku menahan seksa ini..
seksa batin yang ku pendam...
to amirah: aku xde niat nk runtuhkn hubungan kalian
malah aku lagi suka kalian bersama.. it so nice..
tapi, niat di salah ertikan.. cm tulah...
to mirul: mf wt fb ko cm tu.. cume ad org yg hotkan situasi.. tu jerk..
to all my mbe sk2p: lau korg dh sangka buruk dgn aku,
it better delete my name in ur mind..
xde gune kawan tapi sangka buruk ad dn mendalam..
to all my mbe fb n mj: thanks kuatkn smgt aku dari aku mati..
guraun menjadi igauan hitam legam..
imbauan manis menjadi kepahitan mendalam..
kebaikan menjadi dengki..
nasihat menjadi hasutan..
itu yang aku selalu alami..
di salahertikan niatku dan salah faham..
ap nk buat, dh memang manusia cm tu kn..
bloggie,
thanks, dpt luah kat sini.. lega rasanya...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~