Monday, June 14, 2010

huh..lega sikit dh ni..

bloggie,
aku rasa happy sikit cz mslh aku dh settle..
aku send msg kat mirah n xplain all thing with her..
n die pun sambut bek xplain aku..,
n now, im feel better cz aku dgn die dh x gadoh2 lagi..
yg a wat aku kecewa ialah, ad org yg cube nk hotkan keadaan..
aku sedih cz org tu ialah mbe lama aku sendiri..
hati aku x tng cz aku npk mirul mrhkn aku..
so, aku pun send a msg to mirul n xplain gak n say sorry to him..
x slh kn lau kite say sorry even thats not our mistake..
x rugi n x luak pe pun...
dn jln tu lah yg aku amik..
n now, im feel better than before..
p cume fever ni yg wat aku nk rest jek..
p tu r, ox aku masih pk kn hal ni...
sedih sesgt.. n kecewa sgt..
kegembiraan bertukar kesedihan..
now, just wait n see, sama ada hal ni stop or makin hot..
lau makin hot.. aku ignore jerk..
cz aku dh wt apa yg patut aku wt..
bloggie,
hope keadaan after ni ok.. kn.. :))

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~