Friday, June 25, 2010

busy...!!!

huh.. bloggie..
macam2 aku pk..
n macam2 gak aku wat..
byk hal nk settle n akhirnyeee....
hurrrmmmm..
menuju kesudahan..
n now, aku nk settle kan keje kat sekolah lak..
xkn aku nk out tapi tinggalkan keje yang banyak kat sekolah lak an...
aku nk settle kan semua keje aku sebelum aku out..
nanti, xde lah orang terbeban dgn keje yang aku tinggalkan tu, kn..
ermmm, lagipun keje aku x byk sgt lah..
just kat buku kedatangan,
kene penuhkan bahagian yuran,,
kene isi semula dari buku yuran,
untuk rujukan sendiri..
tapi mang kene wat..
kene penuhkan..
lepas tu,
kat buku persediaan..
nk wat mana yang patut..
xde lah byk sgt..
cuma perlu detail n teliti jerk masa buat tu..
tu jerkk..
hal U, tinggalkan medical checkup jerk yang belum wat lagi..
plan hari isnin t nk wat..
p tgk r..
abah n ibu busy sgt..
mang xleh usik lau diorg busy..
aku kene wat keje aku sendiri..
ermm..
dalam umah semua busy..
hari ahad aku free..
huhuhuhu...
igtkn nk berjalan..
tapi teringat lak, abg am nk balik hari ahad tu..
so kene r tunggu die kat umah sorang2..
kenapa sorang2??
cz hari ahad nanti, ibu n abah g segamat..
ada mesyuarat kat segamat kul 2..
mean kne bertolak dari umah pagi..
sampai umah kompom mlm...
errmmm..
terconghok lah aku duk umah sorang2..
hope t abg am balik cepat sikit lah ek..
xde lah aku sorang2 kat umah..
:)
hope like that..

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~