Thursday, December 30, 2010

~new hostel~

wahh!!! penatnyaaaaa..... agkt2 brg... cm mula2 masuk usim dulu... berangkut...
huhuhu... p kali ni aku cuba utk mengurangkan muatan... hehe
tapi hampa kerana ianya tetap gak penuh... huhuhu...
mcm mn perasaan?? ermmmm biasa jerk... xde pe yg special pun.. cuma nyaaaa
hostel baru ni mengingatkan aku msa zmn kt mj dulu.. huhuhu...
sama sgt2.. cumenye, kt mj luas lagilah an. kt sini, sempit sikit...
ad org kata sempit byk.. huhu... ikut org lah ekk..
pada aku biasa jerk.. :))
aku dh biasa dh keadaan cm ni... :) dh biasa susah ms kt m.a.k dulu..
so bila kne lagi cm ni, kire ok lah..
1 bilik 4 org,.. 2org 1 kos... ermm.. ok lah tu..
lpstu, dlm bilik tu cukuplah serba serbinya, dgn katil, meja stdy, almari...
yg aku suke meja stdy n almari.. best3...:)
cz beshaaaaouw.. huhu.. disbbkn brg aku byk, so muatlah almari tu, aku adjust sana sini,
ok lah.. :)) pnt juga mengemas td, lps kms jerk aku terus tidur,,,
nmang pnt sgt2.. letih, td tdo pun rs cm tdo mlm..
l die x kejutkan, mang dlm mimpi lagilah aku.. huhuhu.... dh lh mimpi best..
advnture, p xtw mimpi ap... hehe...
then, bilik air, ermmm.... sama jerk dgn mj nye... cume mj besar r dari ni..
so, td bile aku masuk bilik air, aku terkenang semua kenangan2 ms kt mj.... huhu..
luv u mj... mmuuuaaahhhh!!!! huhuhu..
surrounding..? erm ok lah..
aku nye blok, blok hujung... kirenye lau msuk dari pintu gate tu jauh r...
kne menapak r aku, baru sampai blok aku..
dh tu, bilik aku pun hujung gak.. dari balkoni luar tu, npk highway.. huhu..
dh tu, berdepan dgn hutan lak tu...
takut? ad lah sikit... cz ni an hostel baru an... xtw rentak n gaya nya cm ne...
mkn??? mkn cm bse r, kt kafe...
haaaaa...!! ckp sal kafe ni an, aku teringat satu benda,...
huh, gemuk lah dak laki, cz blok dorg dpn kafe... :) kah99
knp ad dak laki??
mang ad pun, p dorg kt blok E, blok dpn sana tu... betul2 dpn gate, n berdepan dgn kafe...
wahahahaha.... maka gemuk lah mereka2 itu... kah999...
knp? leh ty lagi knp... t dorg salu mkn r kt situ..
p cm cuak lak t bila difikirkan semula, dak laki ad, cm ne aku nk beli mknn bebyk... hehehe...
malu eden nk bw mknn sebebak... kah9999...
bkn ap, kdg aku n kuat mkn.. ikku time...
so bila time aku kelaparan+kebullur, mang byk aku mkn..
cm org x mkn sebulan.. huhuhu....
cm ne lah t aku nk kls, g mkn, g jln2 ke, kne lalu dpn blok dorg..
lau nk lallu jln blkg, uish! naya jerk... dh lh sunyi blkg tu...
then, aku tgh nk bygkn cm ne t lau aku nek basikal..
akk kayuh basikal nk nek bukit...
huh, lau basikal ad gear xpe gak, ringan jerk an...
lau basikal xde gear?? hah, x ke pyh tu aku nk nek.. huih...
curam ke x?? ermm... nk kata curam, x, nk kata x, cm curm... sederhana lah...
lau nek bukit tu jln kaki, xde lah pnt sgt, n lau nk turun bukit tu jln kaki, xde lah menurun sgt...
dpt bygkn x cm ne?? so, leh x lau aku nek basikal....??
hurrmmm.... hrp2 dak2 laki yg ad tu senonoh lah sikit.... xde yg jd penyidai baju....!
jauh x dgn fakulti???
lau jln kaki jauh lah, lau nek basikal, bse jerk kot...
p pd aku dikire jauh jugak lah....
ibu pk kn ak blk jln kaki mlm, kls mlm...
ermm. betul gak ckp ibu, cm ne t?? lau aku ad kwn ok lah...
dibuatnye aku xde kwn? ha, cm ne....
ermm.... bengkak gak mikir...
p syukurlah dh dpt dlm kampus...
xlah risau lagi sal tertinggal bas... nk g kls pun xde hal..
p an, yg untungnye ap tw, hostel baru ni, betul2 dpn HEP... huhuhu...
dkt dgn stadium terbuka... leh men2... huhu...
so far, its ok lah... :))

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~