Thursday, December 30, 2010

~result~

result?? ermm, aku dh tgk dh....
dpt ap? xyh lah tau.. yg pasti, aku x capai target aku, tu jerk..
ermm... seperti yg aku jangkakan... ianya pasti berlaku..
dan ini yang meraguiku... sbb ap???
lupe ke, lau result aku x capai target, aku lost cntct dg die selama 4tahun..
dan itu janji aku, n itu yg aku pertaruhkan...
huh... aku baru merasakan kebahagiaan dgn die...
aku baru merasakan kemanisan bersama die, p ini pula yg tiba..
xpelah, ni pun ats kesalahan aku yg lepas2..
dan aku mengerti mn silapnya...
xpe lah julie, mungkin ini ad hikmahnya...
ap yg aku rs???
sedih sgt2...
1st, sbb aku xcapai target aku, 2nd, sbb aku lalai, 3rd, sbb aku xkn cntct die lagi..
itu janji aku... aku kne tunaikn jnji ak...
dan die bertegas dgn ap yg aku jnjikn...
huh,, aku xtw ne nk luah semua perasaan aku skrg ni... sedih yg teramat sgt...
i need someone beside me now... but who...???
aku akn tunaikn jnji aku... ye!
perit mn pun, aku kne tunaikn juga...
sakit mn pun hati i, pedih mn pn akurs, aku kkne tunaikan...
aku mesti kuat... yeah! aku... aku... isk333....
i need someone.... i need someone.... i need someone....
just leave me alone right now.... i want alone....

p/s: utk kamu: kamu akn tahu segala perihal ku, dari blog ni dn fb.... aku jnji aku akn
update selalu... fb private....

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~