Tuesday, December 28, 2010

tegassssnyeeeeee~ tatuttttt.....

ha... ckp sal tegas ni, aku ad mcm2 nk cte...
huih...
aku igtkn aku kt nilai, aku dh terlepas sikit dari a.am...
rupenyeeee.. tidakk!!! waaaaa!!!!
tahu np??? cz ad die lah.... x bergerak aku....
duk umaaahhhh jerkk... huih.... lau x ikut ckp, kne mrh...
tatuttttt~
ermm., p nanye aku xkisah pun die cm ne... terima seadanyaaa... :)
lagipun, ustazah aku dulu ad kata, aku ni xleh di didik lembut, kne tegas sikit kdg2...
ye, mmg betul pun.. cz aku ni bijak cm kancil... org tu, lembut abs lah kne dgn aku...
hehehe... p xde lah jht sgt ea....
melampau r tu an... huhuhu...
ad satu ms tu, aku nk g laut, ty die bg x?
cz keputusan die ni sma jerk dgn keputusan a.am...
erm. tahu x ap aku dpt?
leter...huh... jenuh dgr.. p aku tahu np die cm tu... cz die risaukan aku...
sbb xde yg jaga.. ehe...
dh tu, aku nye degil, x puas hati gak, ty dgn a.am...
kn betul aku ckp, sama jerk...
a.am dh lah x bg, kne gak leter panjangnyeeeeeeeee.... 1 jam dgr oiiiii....
pns telinga ni haa...
p xkisah pun.. cz abg aku syg aku... lg 1 tu denda aku cz aku xdgr kata ms kt umh cuti lps...
hua222..... PADAN MUKE!!!!!
ngadu dgn die pun, kne pdn muke....
p an, dulu die lg tegas... sampai aku ubah style aku.... sampai aku jumpe identiti aku...
p, skrg dh x....
aduhmak... jgnlah amik hati sgt lau aku xlyn die cz die mrh aku..
tu kan utk kebaikan aku gak... die gak yg nk cm tu.... plzzzzz...
kmbli cm dulu... mang perit... p ad baiknye kamu cm tu yunkk..
aku xkisah die mrh aku ats kesilapan aku....
aku xkisah pun... aku phm style die...
wow! citarasa tinggi maaaa!!
nk package yg tinggi2!
cume 1 jerk yg aku takut,,,, aku takut die xdpt terima aku seadanya,,,
tu yg kdg wt aku keliru...
tu yg kdg aku wt hal, pdhl enda kecik...
sbb ad yg menghantui lam diri ni...
p aku suke cra die...
tegas, take care sgt, even lau sakit sikit pun suh g jumpe dktr, penyayang, xmudah mrh, fhm hati kite, xmudah putus asa, pegang pd janji n yg paling penting, penyabar...
tu yg aku suke sgt...
even die x sama dgn yg lps tu, p tu dh cukup utk aku...
aku x kisah die cmne sekalipun, aslkn die leh didik aku dgn cara tersendiri...
leh sedarkan aku yg aku ni silap....
dgn berani tegur kesalahan aku... x takut aku mrh lek atau ak ngajuk...
nanye aku mls ngajuk2 ni.... p nth lah ek...
sejak2 dpt diri perempuan ni, salu sgt ngajukkk....
aik? cm half jerkkk....
eh! bkn lah! alku xcm tulah!!!!
sepak kang!!!... tulen tau....
xde 'aw2' tu k.... pure ni.... ratu jawa lagi.... huhu... bangga beb..
bangga dgn kejawaanku...
hahahahahahahahaha.....
akn ku tunggu kamu utk kotakn jnjimu...
pertalian ats dsr suka lillah n jnji krn tuhan.... :)

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~