Wednesday, December 29, 2010

penatnyeeeee~

td kuo jln g kluang...
temankn mbe aku beli barang...
p before that, g karaoke jp, then men bwlng..
p agk bosan sikit cz mbe aku tu x reti men bwlng...
n aku men sorg... cm xbosan lak an.... huh....
dh lps tu, mkn coleslaw n ice cream kt kfc....
then, bru g giant kt bwh KP tu tuk beli2 brg after aku jln kt guardian..
dh jln2 tu, beli brg pe yg perlu, duk kt dpn KP tunggu abg die amik.. pada mulanya lah...
p last2 tu, bpk aku yg amik cz abg die xdpt nk amik sbb xde kete...
aku ilg mood ms kt karoke lagi.... np nth,,
bile kt bwling, bertambah r aku ilg mood.... errmmm....
xtahu lah np.. mungkin bosan koottttt....
ni aku bru jerk balik dari jln2, n terus on blogg... ngee~
saje, nk catat ap yg berlaku td...
td aku g clcm cntr jp, nk try tukar plan...
mula tu, masing2 kata xleh...
p aku tunggu gak sampai yg veteran kt situ dtg, then aku cte mslh no aku
then baru dpt di selesaikan.. :))
ni tunggu je lah, ok ke x nnt.. knp??
xde lah, no clcm aku tu, mulenye aku dftr upax, then die tukar plan kpd xpax scra automatik
tanpa notis after 1 motnh... aku nk tukar lek ke upax xde ms nk ke cntr...
td ad ms, g jp... mule aku trgkn kt org tu, png gak pale die...
maybe die xnh dgr kot.. huhu
p aku ty kt kaunter tu, pun kata gitu gak...
then ty lagi kt cina tu... pun kata xleh gak...
after tu, bile aku dh nk kuow, akw tu kata, "jp dik ea"
aku pun tunggulah...
sekali kuow akk yg duk dlm tuyh...
die ty mslh aku, then aku cte lah...
die masuk dlm lek, pastu die kuow bw borg... die suh aku isi borang tu...
then aku isilah.... die kata, "esok kami hntr borg ni, nnt mungkin lusa adik dpt msg mklm bls.."
tu jerk... aku pun blk r...
agk blurr2 gak aku pd mulenye... igtkn terusd tukar time tu gak... hehe
upenye kne tunggu gak ek... emmm..
xpe lah tunggu lah t jd ke x.. lw x jd gak, aku kne g cntr lglah...
aku xnk g cntr ri tu cz aku dgr mbe aku pun ad mslh yg sama dgn no die tu...
die g cntr dgn aku ms tu, n aku dgr sendiri mang xleh tukar...
abg tu ckp dgn tegasnye xleh tukar....
die kata clcm akn ad bg msg seminggu sblm tu..
p kes aku ni lak, bile aku igt2, xde notis pun.... xde msg beritahu pun...
td, nk jerk beli baru, p xleh cz dulu aku dh ad.... nk nipu???
eish!! jgn ko, xbek gitu....
nipu2 ni bhya tau.... bek jujur.... ek2...
k r, aku pun pnt lagi ni.... nk rht, nk rest2 for this night... knp??
mlm ni kn ad game, kt jakarta.. mlysa vs indnsa.. berentap sekali lagi... huh...
hope2, sama ad mlysa seri atau dpt gol lagi....
aminnnnnnn9999999.........
BERTAHAN PEMAIN2 MALAYSIA!!!!!

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~