Wednesday, January 1, 2014

First Favorite Song...!~

hi bloggie,
nak cerita ni..
dulu masa darjah 6 an, 
suka sangat lagu Jesnita dari kumpulan Exist..
khusyuk r dgr... huhuhu... 

semalam g kedai makan Adam kat akasia, 
dengan member bilik, my roommate...
ms kt kedai tu lah dengar lagu Jesnita tu.. 
tetiba lak terkenang kembali zaman2 masyhur ms darjah 6..

takkan ku lupa zaman tu sampai bila2.. 
my first-love.. actually, cinta monyet... 
haaaa.... budak tu pun sekarang dah bertunang dah dengan girlfriend dia..
alhamdulillah... 

dulu ms kecil-kecil dia comel... 
sekarang macam apek.. 
hehehe,,, mak aku panggil dia apek...
lantaklah...

ok sambung sal lagu tadi tu...
xtahu macam mana boleh jadi lagu kegemaran..
mungkin sebab selalu dengar lagu tu masa k sekolah lepas habis UPSR...
budak2 lelaki kelas aku suka nyanyi kadang-kadang, isi masa lapang...

yang aku lak, kerjanya request lagu..
tapi yang best, diorang akan nyanyi lagu tu bila diorang nampak aku murung jerk.. 
(ke aku yang perasan? hahahaha.. :D whatever!~ )

kiranya lagu tu, sangat nostalgic bagi aku... 
huhuhu..

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~