Wednesday, January 1, 2014

~My Thesis~


hi bloggie,,
hehehe... tu, thesis aku, siap dah...
suka+kecewa sikit..
sebabnya, print kat kedai xde kualiti...
nasib ada 1 copy aku print sendiri..
print sendiri lagi puas hati kot

tapi aku tgk senior2 punya xde lah macam aku punya ni...
xcantik langsung... 
ermm..mcm nk print semula jerk, tapi dah xde masa dah...

xpe lah, redha jerk... yang penting dah siap..
cuma rasa x berapa suka sangatlah sebab hasilnya dari binding tu x memuaskan...
yang aku kisahkan sangat ialah kedai tu kira harga x sama...
aku punya lain, mbe aku punya lain...

dia punya lagi murah dari aku padahal lebih kurang jerk..
mbe aku nye dia x kira helai, tapi dgn aku dia kira helai..
aku malas nk ckp banyak cz dah bayar deposit and dah wat cover kat situ...

lastly, terima je lah... 
dah lah janji selalu x tepati... 
qualiti xde..
x jaga customer...
harga putar belit... hampeh!

bukan nk tutup rezeki dia tapi dia yang menutup rezeki dia sendiri..
aku cakap kat member yang belum binding lagi,
jangan pergi kedai dia..
wat xde kualiti...

kalau dia jaga semua customer dia and kira sama harga, 
aku x buat macam ni... 
nasib kau lah!.... 
apa-apa hal pun, syukur thesis dah siap tapiii....... hurrmmmm

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~