Monday, January 6, 2014

why he's coming back?

hi bloggie,
he? who's he?

pak arab dulu tu lah... my ex... ex? ermm,, bolehlah...
pernahlah juga ada hati dengan dia..
but, well, he is Mr. Perfect and do not suit with me yang x berapa perfect ni...
entah kenapa tiba-tiba dia datang balik..

kalau ikutkan, kitorang ada janji..
aku ingat janji tu sampai sekarang..
"saya akan tunggu keputusan awak masa umur awak 25 tahun nanti"
but now, aku pun confuse umur dia berapa.. hahaha..

kenapa aku x tunggu?
sebab dia abaikan aku..

actually, dialah my Prince..
tapi apa guna be my Prince and ignore me...
once aku di abaikan, selamanya xkan ku pandang semula...

he going away from my side and disappear like a mist..
how could he coming back to me and asking me..
"why you not choose me?"
my answer is, "you ignore me"..

kalau dia baca entry ni, mesti dia kecewakan?
atau dia cemburu? entahlah, isi hati dia, still lagi aku xleh baca..
my prince....

whatever is bloggie,
i just contact him as my old friend...
to love him back?
i don't think so because i have choose my Prince :)
only him... may Allah ease everything between me and him.. amiiinnnn

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~