Friday, November 25, 2022

makan perli pepagi

Pagi ni aku buat sarapan pancake.. sama cm smlm.. 
Disebabkan smlm buat sikit..
Aku dpt mkn pn sikit...
So, hari ni buat lg... 

Tgh² buat kt dapur, cm biasalah hafiz husna dtg 'tolong' gak..
Pancake yg dh siap, di mknnye dulu... 
Ada lah dlm 3 4 keping yg hafiz mkn..
Husna makan share dgn aku...
Sambil buat pancake, sambil mkn tu lumrah 🤣

Dh nk siap, hafiz gi depan masuk bilik jaddah dia...
Jaddah dia pn ty,

Jaddah : dh mkn?
Hafiz : dahhh..
Jaddah : makan apa?
Hafiz : hafiz makan pancake..
Jaddah : (dgn nada tinggi tiba²) makan pancake x ajak jaddah pn, lokeknyeeeee (part lokek tu ttbe lg tinggi) 


Aku dgr dr dapur dh knp nk perli²...
Belum siap di hidang, bdk² dh mkn...
Salah aku ke? 
Sblm dia sambung nk perli lg, aku panggil hafiz kuo dr bilik dia... 


Apa benda entah, sajikan telinga anak aku dgn perli² aku...
Dh siap aku hidang, aku panggil dia, "ummi makan pancake.." 
Geram aaiihh...


Penatlah...
Penat tau x...
Igtkn ritu ok dh..
Ni ttbe dtg nk perli² dh knp seyhh... 

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~