Monday, May 10, 2010

adik2~


fatin najwa bte abdul rahman..
nama adik aku..
asl nm bapa lain???
yelah, dh die adk agkt aku mang r..
hik9.. cute x??
mlm td die col..
ada org wt cte kat die..
kata die mcm2 lah.. aku yg dgr ni brn jerk...
berani2 diorg usik adik aku ek..
aku mang pantang ada org usik adik aku..
mentang2 lah aku jauh dgn die
sesedap ati diorg jerk nk wat pape kat adk aku ek..
sabar jelah...
aku ckp dgn adk aku, jgn lyn sgt dak2 tu.
ckp dgn diorg lau nk tau sgt, brdpn dgn aku dulu..
diorg ni an ckp men sedap mulut jerk ek..
xpk tu betul ke slh..
dan akhirnye, cte sedih adk aku disambung dgn
suasana yg ceria..
aku cuba epi kn die..
wat die lupa dgn mslh die jp..
hy tu yg aku mampu buat tok die...
hope lps ni, xde lah yg wat hal lagi dgn aku..kn3.. emm betul3..

No comments:

Post a Comment