Wednesday, May 5, 2010

ye ke ni??? cam x caya jerk!!!~



ni ketua kelas diorang.. yang kurus tuyh.. nama dia ainuddin.. kecik jerk budak nye..






ni lah budak2 yang aku kena ngajar.. ermm... nampak x, diorang ni cm ne?
pening tau nk ngjar budak2 niyh..
tapi, ni jugak lah yang best,, huhu,,




ni antara muka budak nakal..

lau dalam kelas, dialah yang kecoh..

tapi yang ni ok lagi.. nakal leh di kawal.. yang x leh kawal pun ada..

budak 2orang nye kisah ni, kelakar tol..
nak tahu x..
masa tu, budak sebelah yang senyum mata x npk tu, amirul, dia muntah air..
yang kwan dia sebelah ni namanya hamidin..
aku bagi amirul minum air, coz perut die kosong, kira aku belanja lah tu..
air mineral.. sebotol, 40cen..
tetibe jerk, si hamidin leh cakap cam ni dengan aku,
"ustazah, saya pun nak.."
"awak nak apa?"
nak air, saya pun x makn tadi ustazah.."
"bnyak lah awak, baca buku tu.."
ad ke patut dia ckp cm tu.. sesedap dia jerk..
si amirul tu memang sakit..
tu yang bagi air mineral tu..
kelakar btol lah budak2 niyh..
sakit tu kadang memang ada, coz xnk blaja, nak main jerk..
tapi kadang tu kelakar pun ada..
tahan je lah nak ketawa..



yang ni, bdk perempuan nye.. tapi aku tunjuk 1 je lah yerk..
ni antara yang nak belajar lah
sampai kan aku nk amik gambar pun sikit x toleh..
yang sebelah sana tu, penolong kelas..,
alis hazwani namanya..
yang tgh baca tuyh, hamiza..
bdk ni, dh nk peiksa niyh agak khayal sikit..
x tau lah nk watpe.. aku ada ty dia, ada mslh ke?
dia tunjuk jerk, x jwb apa-apa..
padahal, kalau dalam kelas tuyh, dia lah yang paling aktif beri respon masa belajar..
mingu depan, diorang periksa.. semua silibus aku dah habiskan tadi..
syukur alhamdulillah.. mula memang aku risau silibus x habis lagi
aku risau nanti diorang x tahu nak jawab apa..
tu yng aku habiskan jerk tadi..
1 jam setengah aku ajar ibadat coz tu jerk yang belum habis..
yang lain tu ada lah gak, bahasa arab, dengan akhlak x habis lagi..
aku ni pun tengah pening xtahu cam ne niyh..
doa je la, diorang faham soalan n dapat jawab ikut logik akal..
hurmm.. mudah-mudahan... aaamiiiinnn....

No comments:

Post a Comment