Tuesday, May 11, 2010

ana tunggu enta...

seseorang yang ku nanti.. masih x muncul dpn mata..
siapa dia???
my diamond..
permataku, yang dulu menjadi penyuluh hidup ku..
tapi sekarang dia tiada di sisi ku lagi..
di mana dia???
ku sering menanti dia hadir kembali dlm hidup ku..
tapi dia semakin hilang setelah ku mencari..
kesal ku lepaskan dia dahulu..
kesal ku hanyutkan dia bersama memoriku..
kesal ku tinggalkn dia di atas hamparan debu..
hamparan yang bakal menyalutinya kembali
seperti dahulu sebelum aku mengambilnya..
kesal ku ini cuba ku lapik dgn menghadirkan lagi seseorang
dalam hidupku yang ku harap dpt membantu ku..
memimpin ku keluar dari padang pasir..
tapi apakan dayanya..
aku masih lagi mencari permataku yang ku tinggalkn dulu..
kerana, jalanku semakin gelap..
dan aku semakin jauh dari pangkalan ku..
jalanku semakin gelap dan aku memerlukan cahaya dari permataku..
agar dia membawa ku keluar dari kegelapan itu..
aku terus menanti..
menanti..
dan menanti dia pasti akan kembali...
kalau ini hanya sekadar mimpi..
benarkan aku nikmati mimpi ini sepanjang hayatku..
kalau ini sekadar ilusi..
benarkan aku terus menghayatinya..
kalau ini sekadar bayangan..
jgnlah bayangan itu hilang dariku..
kerana bayangan itu yang aku perlukan..
permataku.. kembalilah..
ana tunggu enta..

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~