Tuesday, May 11, 2010

i want tell u..

you know what????
someone x puas hati dgn aku..
nth apa nth yang dia risaukan sgt..
aku pun x tahu..
waktu tu aku komen mbe aku nye foto album..
tetibe jerk girl dia bls komen aku..
i think she worry about me..
haha.. aku kn yang paling cun sekali an.. hahahaha..
xde lah.. saje je..
emm.. pastu..
kitorg bls2 komen kt pic n wall mbe aku tuyh..
mbe aku tu bf dia..
emm...
nth asl nth dia g tulis cm ni kat wall mbe aku,
"[u're mine.. nobody can take from me..] gurl, stop ur bitch feelings.. mood:bout her..
emm npk sgt kn die tujukan kat aku..
cz masa tu aku tgh bls2 komen dgn die..
agk brn pun adalah kan..
hangin dok!!!
mulut xde insuran..
apalah malang nasib mbe aku dpt gf cmtu..
mlt busuk!!!
aku hangin r dgn die..
igt dia sape r nk ckp cm tu..
bajet baek sgt r!!!!
heh!! aku x usik dia pun..
just give a comment..
n i think all the comment make her very worry..
aku tulis kat wall mbe aku..
pjg lah gak..
just speak, aku dh geram mang aku speak jerk..
tnsn dok dgn dak tu..
perangai sengal cm apa nth..
eeee!!!!!!! gerammmmm!!!!!!!!!!
last2 dia tulis kat wall tu, dia x bermksd nk cetuskn pergaduhan..
ah! bodoh sgt r ckp cm tu..
pdhl dia yg over like kingkong, x menyedor!!!!!
erghh!!!!
leh bla r pmpn cm tu..
x idup kat dunia ni pun xpe
lg bgs!!!
get lossss!!!!!!!!!
hishhhh!!!!!! malang tol nasib ko dpt gf cm tu..
mulut xde remote..
k.. huh!!!
lps dh..
puas aku lps kat sini..

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~