Monday, May 10, 2010

kenapa kau ada???

kenapa kau muncul dalam hidup aku???
kenapa ada dalam hidup aku dulu???
kalau kau nak tahu.. kau adalah lelaki pertama yang curi hati aku..
tapi kenapa sekarang wat aku terseksa???
setelah keluar dari zaman tuyh, aku langsung xleh lupakan kau..
dalam 7 tahun niyh.. aku hy dpt lupakan kau 3 tahun jerk..
after tu, x pernah sekali kau hilang dalam fikiran aku..
kau tahu kenapa??
sebab kau orang pertama yang aku sayang..
tapi sekarang x lagi..
kau dh ada org lain..
aku... walau aku dh ada pengganti, tapi kau masih di ingatan aku..
cukup terseksa aku nk lupakan kau..
tapi, x pernah sekali pun terubat..
titisan demi titisan airmata aku jatuh..
x siapa tahu..
perihnye hatiku, x siapa tahu..
jerit pekik hatiku ingin lupakan kau, x siapa dgr..
kenapa ini semua terjadi pada aku?
aku rasa ini x adil..
aku tanggung derita seorang diri atas bahagia kau..
sudahku lepaskan kau pergi..
tapi hati ini masih mengikat..
terikat dgn lebih kuat apabila aku sangat dekat dgn kenangan aku..
kenangan aku yang wujudnya kau dalam diari aku..
berikan aku ubat yang mujarab untuk aku lupakan kau buat selamanya..

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~