Sunday, March 6, 2011

~derma darah~

hahaha... hari ni aku derma darah.. wuiyoooo... best... huhuhu...
buat kali kedua aku derma darah..
yang first dulu masa kt maahad...
lw ikutkan parents aku x bg aku derma darah cz takut aku terkene kanser...
katanya....
aku pk lek, ne leh kne..
melainkan kalau kita dh ad kanser, then masa kita derma tu, darah tu akan di periksa sblm drh tu di berikan pada org lain..
masa tu lah, pihak hospital yg amik darah kita tu akn inform kt kita yg kita da penyakit ap2 ke x...
kadang tu hanya kebetulan...
yelah kalau org tu kne kanser ne dia tahu dia ad kanser cz virus tu an merebak dlm senyap..
kiranya lau kita ad penyakit ap2, dpt di kesan awal lah kalau kita derma darah tu..
itu keistimewaannya org yang derma darah....
untung org yang derma darah ni....
1. dia akan dapt darah baru
2. dia akan selalu sihat
ha gitu.... kn best... :)
p an, pernah dgr x owg kata, lau derma darah ni t gemuk...
nanye x pun... kne pandai lah cntrl..
hurmm.. tu lah yg tadi aku ty die dpt terima x aku gemuk die diam jerk....
sampai hati.... huh...
whatever... rasa lega dh derma darah..
huhuhu... epi..!!!
jadi kepada kalian.. sila2lah derma darah...
jangan takut dengan jarum, xde jadi ap punya....
aku derma ni, elok jerk.... :)
weeee.. hope dpt redakan sikit tension aku... wahahaha... :D

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~