Friday, March 4, 2011

~Devotees~


tu... pic tu... aku amik kt dewan td lah....
cm x cy jerk devotees dtg usim.. huhuhu...
best gak lah diorg perform...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............
aku suka tgk adi akmal...!!!!!
handsomenyeeeeeeeeeeeee......... sedap lak tu nyanyi... ngeee...
sempat lagi berangan jadi wife die... hahaha.....
p malangnya, die dh beristeri..... ngeh2
alah, lau nk leh jerk... kuota an ad 4... huhuhuhu.. nkl..!
tahu si dia, cemburu nanti.... cm ne nk pujuk???? prh den....
haha... p mang best lah lagu2 dia....
x sbr nk beli album die niyh....
keh99... sejak bile lak aku fanatik nasyid niyh...
p tol lah td aku ckp... mang best pun..
yelah sblm ni ane ad aku g tgk secara life artis kumpulan nasyid dpn mata... life lak tu...
huhuhuhu.....
mang best.. rugi sape x g... ngeee...~

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~