Friday, March 4, 2011

~majlis bersama Ustaz Hizbur Rahman~

haaaaaa.. ni nk cte kt semua ni.. epi sesgt lah an ms majlis tu...
huhuhuhu... bkn ustaz hizbur jerk yg ada...
ad kumpulan nasyid turut hadir sekali...
sekrg ni nk cte sal ustaz hizbur....
cm x cy pun ad gak, ustaz hizbur yang selalu ad dlm tv tu
muncul dpn mata aku ni.. huhuhu...
ta'jub pun ada gak....
ustaz hizbur berdiri jerk atas stage, aku teringatkan abg jep aku..
sbbnye, die tok imam kt tmpt die... taman makmur.... geng surau lah sng cte...
cara die beri ceramah, mmg best, terkesanlah dlm hati ni....
selain abg aku, aku teringatkn die....
aku yakin, satu hari nanti dia pasti blh jadi cm tu gak..
jadi cm ustaz hizbur....
sekrg mungkin dia rasa ssh..
p nanti bila ilmu dh penuh di dada dan tunggu masa untuk di sampaikan sahaja pd org lain..
itulah slh satu keistimewaan die yg x terserlah tu...
dan die perlu gilap.... die berani, dan penuh keyakinan...
percakapannya mampu meyakinkan orang yg mendengarnya...
sama cm ustaz hizbur gak...
masa ustaz hizbur bgi ceramah tu, aku erfikir tentang diri aku..
dh cukup ke semua yang ada pd aku untuk aku sampaikan pd org lain nanti????
adkh cukup ap yang aku ad skrg ni untuk menabur bakti pd agama???
ceramah ustaz cukup2 memberi kesan pada aku..
dan ianya dtg tepat pd masanya....
terima kasih ustaz....
sebelum aku keluar.. sempat aku tegur ustaz untuk ambil gambar..
aku teringat abg jep aku....
semoga suatu hari nanti abg jep aku dpt jadi cm ustaz hizbur...
sama gak dgn dia.. :) aamiiinnnn.....

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~