Friday, March 4, 2011

~Elham Z~


ni kumpulan ElhamZ...
ad 2org jerk dlm kumpulan die....
dua2 dari sabah n masih study kt UM... :))
hehe... handsome tau diorg niyh...
suara pun ok nyanyi... :) weeeeeee..............
terpesona daku... keh9999.....
tadi an, sblm keluar dewan, aku diri kt tepi kerusi2 tu..
niat aku nk jumpe ustaz hizbur kt bwh tu...
kbtln lak kumpulan ElhamZ lalu depan aku...
ap lagi, senyum je lah....
wah! yg cute tu senyum kt aku lah... huhuhuhu.....
bagaikan terhenti masa waktu tu....
hahahaha.. dh cm lam cte hindustan lak an... :) keh99
p diorg ni mang comel.... huhuhu....
lagu pun best gak dgr.... peramah diorg ni.. :)
album diorg akn keluar di pasaran x lama lagi..
so, belilh yang original utk mendapatkan mutu yang berkualiti... :)
ad gak rakam lagu ElhamZ ni....
excited giler aku... keh999... suke3... :)
lebih2 lagi bila yg cute tu senyum kt aku...
huhuhuhu..... epi nya... terperasan lah lak..
p betul pe die senyum kt aku.. :)
hehehehe... alah bse lah tu, nk rapat dgn peminat2 die an3.. :) kikikikikiki.....444444

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~