Sunday, April 27, 2014

Miss My Prince~~

hi bloggie,
ni ad cerita happy sikit..

dia ada beritahu aku yang dia akan datang tahun depan dengan family dia....
so far, dia dah beritahu aku yang dia dah inform kat abang and umi dia...
entahlah bloggie, tetiba rasa macam berdebar pun ada, macam xpercaya pun ada....
huhuhu...

perkara ni yang aku nantikan dulu tapi sekarang tetiba aku rasa x bersedia pula....
tapi aku tetap rasa happy sebab dia sedang membuktikan kejujurannya...
dia beritahu aku, buat masa ni dia nk kukuhkan ekonomi dia dulu..
kalau x, dia sendiri pun rasa x mampu nak tanggung aku....

aku suka dengan dia ni sebab dia ada 1 sikap dia yang buat aku tertarik...
sikap yang susah berputus asa..
selagi dia x dapat, selagi tu dia akan usaha untuk dapatkan walaupun dia tahu halangannya apa...

yang lain2 tu, ada juga...
cumanya bila dengan dia ni buat aku ingat abah... huhu...
sebab perangai dia kadang2 macam abah lagi2 bab jimat...
haaaaa... memang seakan-akan dengan abah...

dari fizikalnya, aku suka dia senyum...
bila dia senyum macam budak.... hahaha... dari marah pun boleh xjadi marah tau..
kadang2 tu ada juga perangai budak2 dia keluar tapi x selalu...
dia ni matang, fikiran ke depan... but sometime, ego juga...
well, biasalah lelaki kan, memang x lari dari sifat egonya tu, cuma tinggi atau x je...

erm,,, lately jarang dapat call dia..
kadang dia sibuk, kadang aku yang x sempat nak call..
masing2 ada komitmen masing2...
xkisahlah, asalkan dia jujur dan ikhlas dengan aku....

bloggie,
i miss him...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~