Sunday, April 27, 2014

My second Blog :)

hi bloggie,
i had created my second blog.. huhuhu...

actually, that is the old one but i do not active with that account...
but now, i had renew it with old design.. hehehehe...

sebenarnya buat second blog tu just nk share segala secret2 yang pernah di amalkan untuk kecantikan, kesihatan..
tapi sekarang ni, postnya x banyak lagi...

well, baru di aktifkan..
tapi bolehlah, ada lah sikit2 info...
so lepas ni i have to handle 2 blog...

blog ni lebih kepada isi hati and my e-diary..
my second blog tu more to knowledge and promotion...
hahaha... sebenarnya nak jual barang tapi x retilah...
so buatlah blog tu bermacam-macam ragam... hehehehe....

so meh lah meramaikan my second blog tu yek...
kalau sudi singgahlah... :)

www.julieasmida.blogspot.com

have a good time.. :)

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~