Sunday, April 27, 2014

Sotong vs Squidward

hi bloggie,
tengah2 hari ni tetiba lak teringat2 bau sotong tumis...

sekarang ni xtahu kenapa aku asyik nak sotong je..
tapi memang sedaplah kan sotong tu...
aku suka sotong tu di tumis biasa je...
kalau buat sambal pun sedap juga tapi aku lagi suka ditumis...
letak lada sikit... haaaaaa, rasa pedas juga....

aarrgghhhh, bloggie,
telan air liur pun rasa sotong dah ni.... huhuhu..
dah macam kempunan pun ada...
padahal, bukannya ibu x belikan....
setiap bulan aku makan sotong...

kalau ibu beli banyak, nanti aku masak, aku bahagi 3...
hehehe... dapat masak 3 kali...
kalau ibu beli sikit, aku masak semua...
lastly, aku yang abiskan.....

fuh!! meeelllltttiiinnnnggggg.....
nak sotooooonnnggggg....

orang biasa suka udang eak, aku x, aku suka sotong...
sotong tumis, sotong sambal, sotong goreng tepung, tomyam sotong...
huh! sedapnya...

wah! nak cari sotonglah,
ok bye..!!

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~