Monday, April 28, 2014

Red Modani Shoes!~~

hi bloggie,
hari sabtu hari tu kan, pergi BP Mall dengan family akak aku...
huhuhu... beessttt....

main bowling lepas tu makan-makan n solat..
then jalan-jalanlah kat mall tu...

sementara tunggu akak aku g kat promo citibank tu, aku singgah sekejap kat Red Modani....
kedai jual kasut2... huhuhuhu...
masuk tu memang xde expectation yang aku akan minat dengan kasut-kasut kat situ...
tapi, at the first time aku minat sangat dengan 1 design kasut ni...

mungkin kalau orang lain tengok design dia xdelah cantik sangat...
tapi yang membuatkan aku suka dengan kasut tu ialah design dia memang kena dengan taste aku..
simple but elegant...huhuhu....

harga dalam RM 59.90 dan aku fikir aku ada bajet untuk tu...
sebenarnya memang tengah cari kasut baru...
kebetulan pula terpikat dengan kasut tu....

aku masih ingat dengan jelas kasut tu sekarang...
for the first time too, aku terpikat betul dengan kasut...
sebelum ni, xdelah sampai macam ni...
xdelah sampai rasa terkilan x dapat kasut tu and teringat-ingat bila balik...

lepas ni, kalau pergi lagi and kasut tu ada lagi jual, memang nak beli juga!~
huhuhu....

hopefully dapat pergi lagi ke sana,.,.,.,., :)

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~