Friday, January 28, 2011

~abah~

abh seorg yg pelik....
ank2 die mang xleh tipu dgn abh...
even sembunyikan masalah tu cm ne sekalipun, abh tetap tahu..
pelik an...
kdg tu, aku kagum dgn abh...
abah..
ad sesuatu yg lain pada diri abh...
bile aku ty, die cuma kata, berkat al-quran....
ilmu semua ad dalam al-quran...
cume kite jerk yg nk cari atau x....
dari situ aku tersedar, yg sebenarnya, kite belajar tinggi2 ni,
sebenarnya masih byk lagi perkara yg kite x tahu...
bila aku tgk abah,
tgk abah berkata-kata, aku terasa ap yg aku ad sekarang ni
amatlah sedikit berbanding dgn ilmu Allah yg besr dan Maha luas tu....
lantaran itu, kenapa ad manusia yg bongkak dgn ap yg die ad??

abah,
aku amat memerlukan abah utk menguatkn semangat aku..
abah inspirasi aku...
abah tabah dgn ap yg berlaku pada die..
semangat abah kuat... kuat sgt...
semangat abh xsebaya dgn usia abh yg dh melebihi 70an....
tapi dlm usia ni lah, abh diberi tanggungjawab yg besar oleh Allah...
aku yakin abah boleh buat....
abah aku kuat..
jadi, aku sebagai ank die, aku pun perlu dna mesti kuat..
ye, aku mesti kuat.....
syg abah... <3

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~