Sunday, January 2, 2011

~shopping!!~~

wahh!! ri nian, aku kuow dgn mbe2 aku... sape??
wani, auni, and ain syu..! :) besh3!
mcm2 aku beli... huhu....
wt nambh barang dlm loker... haha...
ermmm antara yg aku beli,, shale, ank tudung, stokin cartoon, sock hand, seluar hitam, kain labuh hitam, skaf, penyangkut, diari, dan barangan peribadiku... huhu...
hu, x cukup aku amik lam bank td....
haha... mentang2lah duit pt dh kuow, men cucuk2 jerk aku...
p aku kne beringat gak, wet tu aku xleh gune sesedap hati aku jerkk..
cz tu lah bekalan aku sepanjang sem... wahhh!!!!!!!!!!!!!
utk sem ni, leh lg kot aku try.. p xtw r t sem dpn cm ne lak...
rm3200 satu sem... ckup x??? utk bljr n tmpung mkn...
p lw sem dpn, aku xdpt asrama, cm ne lak???
lagilah mcm2 aku kne byr.... wahhh!!!!
kusut pale pk duit ni lah... huh!
p, yg aku beli pun brg yg thn lama... so, xde hal utk aku bertukar sentiasa...
melainkan mknn... heh... mknn tu dh tentu2nya mang kne tukar an...
huh.. best mang best... p letihnyeeeeee....
blk2 jerk, pale aku dh lain mcm...
aku lw kuow, x bau asap rokok, aku blk, ok.... p lw aku bau asap rokok wlau sikit, blk, kompom pening pale.... td, ak xde lah pening sgt cume sikt2 jerk..
p after aku bgn tdo, ad lah dak tu, col aku then pale terus hmpr nk migrain dwtnyeeee....
aku lw pnt, tdo jgn ganggu,, t migrain dtg....
n aku lw dh png, mood pun berubah....
x tentu arah jdnyeee....
p nsb td aku blk jerk terus kms brg2 aku...
epi lak tgk brg byk cm tu... huhuhu...
brg byk, duit pun byklah kuow nye an2,,,, huhuhu....

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~