Wednesday, January 26, 2011

ya tuhan...~

ya tuhan,
knp aku cm ni??
x bersyukur dgn ap yg aku ad??
sifat manusia yg tamak...
tamak pada segala-galanya...
mahukan yg lebih dari yg ad, dan x pernah rs cukup dgn ap yg mereka ad....
ya tuhan,
sikap ini yg menjeratku...
sikap ini yg merantaiku utk keluar dari kepompong dulu..
sikap ini yg menahanku dari menghindari segalanya...
ya tuhan,
sikap ini juga membuatkn hubunganku hampir kabur...
sikap ini juga yg membuatkan aku alpa...
sikap ini juga yg membuatkan aku leka dgn dunia
serta lupa pd negeri abadi yg menjadi idaman setiap abid...
ya tuhan,
jgn lagi Kau palingkan daku dari jalan Mu..
jgn lagi Kau biarkan aku dlm kealpaan dan kelalaian..
jgn lagi Kau melupakan daku...
ya tuhan,
cukuplah selama ini aku hanyut dgn arus dunia..
leka dan khayal dgn segala bentuk hiburan...
alpa dgn fantasi yg tidak wujud sama sekali....
ya tuhan,
kembalikan daku ke jalanMu..
amiinnn...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~