Monday, January 17, 2011

~hal kuliah~

huh.... hari ni mang byk kls... p ad yg skjp jerk, so, byklah masa aku nk rehat..
ngee... :)
dan lagi, aku agk blurr sikit cz mcm2 yg kata sal yuran...
ermm... 1st kls aku utk hari ni, tajwid...
wah! tajwid mang best, aku suke sgt2..!
tapi kan, subjek ni agk wat aku pening sikit cz yelah, die cte dari awal..
dari sejarah tajwid ni n die cte, sanad2 utk tajwid ni...
mcm2 lagilah....
after that kls dakwah...
haaa... kls ni pun aku uske cz bljr dgn lecturer arb...
ngeh3.....
xde mksd lain ea,,,,
huhuhu......
best lah jugak stdy dakwah ni...
mengingatkan kembali masa stdy kat sekolah lama... haha...
best mang best.. tapi NGANTUUUKKKKKKK......
huhuhu... tu lah penyakit paling dahsyat sekali...
xde ubat rasanya... keh4...
ad ubat x?? aku x jumpa lagi r ubtnyaaa....
lagilah lecturer tu ckp bhsa arb, fully... huh lagilah....
tapi, yang penting kne ikhlaskan hati... barulah stdy pun ok.... an3... :)
so, study smart... :) good luck julie...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~