Saturday, January 15, 2011

sampai hati... eak.... :(

hari ni lau x an aku kuow dgn auni g giant dgn die..
hurrmmmm..... xtwlah nk cte cm ne eak.... cz sedih sgt2...
nk jumpe aku p aku ckp dgn die call abg am dulu....
aku kata call awal2... ni x, degil aku ckp... kan dh..
abg am aku xbg jumpa even die dh ad kt dpn mata....
mksd aku xde lah aku jumpe die p die dh dlm kwsn hostel aku..
tahu knp abg am aku x bg jumpe??????
sbb die kata aku yg nk jumpe pdhl, die yg nk jumpe aku....
sampai hati eak die tipu.... sampai hati die menuduh cm tu....
knp aku sedih sgt?????
sbb dari dulu aku hrpkn ad perbezaan die dgn g sebelumnya..
ternyata ad.... tapi ini yang menyakitkn aku bila die tipu...
sama cm kes yg lps...
org tu yg syg aku dulu p aku di tudunya membuatkn aku kne mrh dgn abg am aku....
aku xsuke cm tu dan aku xsangka perkara tu berulang..
dan yg buat adlh die yang aku percaya.....
sampai hati eak.... agk kecewa pun ad gak....
hurrmmmm...... sbr je lh,.......

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~