Monday, January 24, 2011

ane nth..

ane nth die.... sehari x cntct rs cm setahun x cntct lgsg..
smlm pun sama, x cntct gak...
hari isnin mang aku busy.. :( ermm
dh tu an, ri ni pun sama x cntct gak...
aku ad wt slh ke????
ermm.... sal hari tu, kul 4 pagi???
oh yg tu, tu ad story nye.. nk tahu??? hehe.. jeng3...
cm ni ctenye, satu mlm tu , aku duk sedap mimpi, mbe aku kejut aku...
dak junior die col, ktanya dak asrama die dulu kne histeria..
hampir semua org kne..
then mbe aku ty aku nk wt cmne cz, lam asrama tu tgg junior die yg tu jerk yg ok..
yg len semua lemah semangat..
aku dgn mamainya pun suh lah dak tu solat sunat...
bile aku pk lek, apa lah mengong eak, owg tgh gawat aku suh solat sunat...
p betul pe... ah ap2 lah..
dh tu, aku ckp kt dak tu, suh kwn2 die yg lemah tu semua amik wudhuk
then bc ayat kursi byk2 n selawat jgn lepas...
aku suh dak tu kai minyak wangi..
cz aku teringat die pesan, lau rs len mcm die suh aku kai minyak wangi...
so, aku suh lah dak tu kai minyak wangi....
then, aku xtahu, dak tu wt ke x...
aku pun tgh mengong....
last2, aku ty mbe aku tu, dh ok ke????
mbe aku kata, nth lah.... mbe aku g solat sunat then, die pgl mbe die yg dulu
1 asrama dgn die bc yaasiin dlm bilik...
aku? aku wtpe? akutgk jerk diorg wt... huhu....
aku xtahu nk wtpe....
n before sleep, aku call die, saje, aku kejut die bgn subuh..
saje nk knekan die, bgn tgh2 mlm.....
ne tahu, lau die igt leh wt tahajjud eak...
p an, die x suka.... hampir2 nk kne mrh pun ad aku ni..
ne lah aku tahu die baru nk tdo ms tu....
tu lah, ngadap lptp sampai tgh mlm... sape suh...
huh... kalau ini yg die mrhkan aku, mnx mf lah....
x tahu lak aku ganggu msa die...
len kali, aku xkacau lagi dah die tdo...
lantaklah nk subuh ke x... ok??
ok x aku wt cm tu?? erm?? jwplh....
sedih tau lau x bls msg aku... cm aku ni wt slh besar jerk....
col pun xagkt... urmmm :(
die tipu aku leh lak.. :P

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~