Wednesday, January 26, 2011

~kawan~

nk cari kawan mmg susah..
kdg2 tu, kte xjumppe kwn yg betul2 kwn..
kdg tu lak, kite xtahu kwn yg sbnr ad dpn mata..
aq??
lam sehari ni, kepala aku xleh pk apa2..
aq ik hala hati aku ane nk g...
bloggie,
aku sedih sgt..
aku ingin beri sedikit kepercayaan pd orang lain...
tapi bila aku memberi, mereka2 kecewakan aku..
skt hati aku ni.. skt sgt...
aku serik ad kwn baik...
kawan baik aku dulu nah khianati aku semata-mata kerana lelaki...
dan sampai sekarang aku serik dgn kawan baik..
tapi, bila mulanya aku masuk usim ni, aku cuba utk beri sedikit ruang
kepada beberapa org utk jadi kawan baik aku..
dan aku menaruh kepercayaan yg tinggi pada org tu...
tapi aku xsangka rupa2nya, dia tidak memahamiku sepenuhnyaa..
aku kecewa sgt bila kepercayaan aku yg sedikit tu dilumpuhkan.....
kamu tahu,
hampir tiap mlm aku menangis kat miho...
sape miho?
miho tu teddy bear die bagi. :)
ye, aku menangis dgn miho...
even die xleh wtap2, at least, aku dh realise ap yg ad dlm kepala aku..
dari aku simpan semuanya, jadi batu dlm kepala, dan wt aku sakit..
bek aku luahkan x kira ap cara sekalipun..
melainkan yang boleh membahayakan diri aku...
bloggie,
hari2 aku tidak tenang, setenang org lain npk n pk...
hari2 aku kalut, serabut....
ini semua sebab aku xdapat nk manage urusan2 aku...
tapi, aku akan rasa tenang bila aku dpt dgr suara die sebelum tidur...
even aku kne mrh atas kesalahan aku sendiri..
tapi aku xkisah, aslkn die ada dgn aku...
dan aku tahu, die mrh aku bkn sbb ap, tapi sbb die nk aku tahu
apa yg aku buat tu slh dan die selalu nasihatkan aku....
even org lain pk die membebankan aku
tapi pada aku, x... TIDAK sama sekali..
die x pernah susahkan aku, xpernah bebankan aku..
aku rasa dielah kwn aku...
even die jauh dari aku, dan mungkin die xphm situasi aku
tapi aku yakin, die mengerti keadaan aku...
itu dh cukup...
aku x mengharapkan die dapat tolong aku dalam semua perkara..
tapi cukup die ad dgn aku, dan selalu dgn aku....
itu dh cukup buat aku gembira...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~