Sunday, January 16, 2011

~eisya..~

ni sape???? ni eisya.. :) ank sedara aku gak... manja gak die ni... p die ni lain sikit.... mula2 mang ssh nk dekat dgn die cz die ni takut org... p t lma2 baru die ok.. kdg tu, die dh nk blk pasir gudang baru die knl org.... huhuhu...
kurang asam kan... haha... p die ni comel sgt.... ni lah ank sedara aku yg paling aku syg... yg lain mmg aku syg, p eisya ni aku syg die cm aku syg ank aku..... lau die ad dgn aku, segala keperluan die aku wtkan... die nk tidur, mandi, mkn, cebokkan die, die nk susu, main, die ngs aku yg pujuk.... semualah.... mang manja sgt.... die pun suke amik gambar gak... :) hehe... ramai2 ank sedara aku semua suka amik gambar... lau dh ad kt dpn kamera tu, possingnya mcm2.. :) termasuklah si comel eisya ni.. :)
p aku agk sedih sikit bila sejak akhir2 ni die agk renggang dgn aku,... maybe aku dh stdy jauh n jarang sgt balik, dan lagi, aku jrg jumpe die, maybe die dh lupa aku kot..... sedih sgt rs hati ni tgk die xnk dkt dgn aku....
:( ap nk wt, kdg tu an, die tolak sampai aku terjatuh.... sedih sesgt masa tu.... siap ad tmbhn lagi, die jeling aku dgn riaksi muka yg x suke n xnk aku dkt dgn die....
kdg tu, aku wt2 merjuk dgn die,... tahu ap die wt? die tigglkn aku n ketawakan aku.... sedihnyaaa.... p xpe lah, die kecil lagi... aku xde lah amik hati sgt... p kalau die senyum sekali dgn aku, ya tuhan, aku rs bahagianya hidup aku si comel eisya dh senyum dgn aku even terpaksa.... ermm.... sedih gak cte sal ni.... isk3333....
aku nye sygkn die, aku belikn baju utk die.... die lah ank sedara aku yg pertama yg terima baju dari aku.... yg lain even dh besar2 pun xnah terima baju dari aku... aku belikan die gown, aku tahu die suka gown... gown tu npk ringkas n boleh lah die pakai selalu.... dulu masa mula2 die npk gown yg aku belikan, die suka, p sekrg die xpdg pun... maybe, gown tu dh buruk kot.... ermm.. xpelah, t kalau ad rezeki, aku belikan gown baru utk die.... :) acu syg eisya.... acu syg sgt kt eisya.... syg sgt2.... eisya jgn lupakn acu ye...... acu syg eisya... :) :_(
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~