Sunday, January 16, 2011

~cute girl...~

cute x dak ni????? cute ann.... die r ak sedara aku yg paling manja....
huhu.... kisahnya dulu x cam sekarang.... dulu, masa dia kecil2 aku suka sgt usik dia+kacau dia...
kadang tu dia sampai benci tgk aku... ne x nya, asl jumpa jerk, ad jerk aku knekn dia n wt dia sampai dia nangis... :) kelakar an.... p sekarang dak ni lah yang paind rapat dengan aku... even ad yg lain yang manja dgn aku, tapi die ni kuat cemburunya..... lemas aku nk lyn cemburu dia ni tau... kdg tu, sampai tahap tertinggi dia merajuk dgn aku n wt x tahu jerk bila aku panggil dia... haaaaaa.... lau cm tu, aku dh tahu dh dia merajuk dgn aku cz aku x lyn dia... huhuhu...
p comel an dak ni.. :D tgklah acu nyeeeee... hahaha....
nk tahu lagi x??? dia ni an ad minat yg sama dgn aku.... aku yakin bila dh besar dak ni mesti cantik cm umi die.. :D kesukaan die ni, die suka dgn kamera,,, suka sgt2... so kalau nk amik hati die sng jerk, ajak die bergambar... dari takut leh hilang rs takut die kt org tu.... pernah masa tu cousin aku nk rapat dgn die susah sgt cz die ni kdg takut org sikit.... so, aku gtw kt cousin aku ni, kalau nk rapat dgn die, ajak die bergambar, confirm die nk.... so, cousin aku ni pun ikut lah ckp aku..... betul ap yg aku ckp, dak kecil ni, nk dgn cousin aku, sampaikan die lupakna aku ni... ish3.. dhsyt betul.... :D tapi tu lah die....
dh tu kan, cousin aku janji nk cuci gambr tu, cz kt situ ad gambar die.... nk tahu x? after 1year, die tuntut janji tu kt cousin.... siap gtw lagi die pakai baju ap, warna apa, kt mn n sng kata complete lah die gtw... detail sesgt... terkejut cousin aku die cm tu... aku ap lagi, tolong gelak je lh...
lagi 1 die ni, jenis tuntut janji, kalau dh janji dgn die, kena tunaikan, kalau x, dia punye merajuk, ssh nk pujuk... so, kalau2 nk janji dgn die ni, kne wt jnji yg kite leh tunaikan... cth cam, blnja mkn ke, belikn aiskrim ke... ha, ni die xleh, cz die ad semput.... p die suke aiskrim... so, kalau kamu2 jnji dgn die nk belikn aiskrim, mang die akn wt ap yg kamu suruh.... dgn betul dan cermatnyaaaa.... sbb ap? sbb nk aiskrim.. pdhl die xleh mkn aiskrim... misal katalah terlepas ckp kt die sal aiskrim ni, pandai2 lah nk cover lek, jgn sampai die kecil hati... kalau x, penat parents die nk pujuk die... n sian die t kang kne, mrh... tu lah kisah ank dara sorg ni.... die kalau npk aku, terus melekat cam gam... gam gajah pun kalah tau.. :D huhuhuhu..... kelakar kan... p tu lah yg seronoknyaa... p die ni suka gak sakat aku... ap die yg die sakat?? eh ad lah, rahsia aku xleh gtw... :) hehehe.. malu ah.... :) k tu jerk kisah sal die ni... :)
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~